Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; knp awk cpt lupa diri???
Tuesday, November 29, 2011 | 8:15:00 AM | 0 comments
sejak die kerje..die dh mule berubah...die slalu wat aku nanges,die tengking aku mara aku..ape yg aku wat at mate die sumenye salah skarang...xde yang btol...bile dh dpt gaji besar dh naek pangkat die bertambah berubah...klau dlu time lunch jew die mesej aku tpi sekarang x....
nk dgar suare die pon susah skarang...kdang2 dlm 1 hari aku langsung xdgar suare die...alasan die die terlampau busy...die mmg dh xpdulikan aku lg,tah la aku pon xthu knp naseb aku mcm nie...setiap kali aku sygkan seseorg tu mesti org tu akan wat aku mcm nie..seolah-olah mcmdorang sume rancang sume nie tok aku....aku xpham ape salah aku....klau rase aku dh xsesuai ngn kau tggalkan aku..jgn war aku merane smpai mcm nie skali..hampair setiap mlm aku nanges sbb an perangai kau!kau terlampau kejar an harta dunie...aku thu hidup kau susah sbelum nie tpi jgn lupe ape yg berlaku mse dulu..mulai hari nie aku xkn ambek peduli lg psal kau..kau nk wat ape wat la aku dh xkesah..n jgn tnye aku knp syg aku kat kau dh mula berkurang dh berubah jd benci...sbb tu sume punce dri kau sndiri...


Old things | New things