Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; berhenti berharap
Saturday, December 10, 2011 | 11:01:00 PM | 0 comments
aku dh berhenti berharap pade die....muke2 die kate die still sygkan aku n die kate die perlukan mse utk die tenang dan keseorangan n bile die dh ok die akan call@mesej aku balik
tpi dlm waktu yg same die kaple ngn perempuan laen....hati mne yg xsakit n hancur bile tgok sume tu..dlm fb perempuan tu ade byak gambar die..tpi dekat aku cme ade 1..itu pon sbb terpakse je die bg
selame nie aku sygkan die mcm org gila tpi ini balasannye die kat aku...
mulai saat nie aku akan mule luoekan die...aku akan buang syg aku dekat die....
aku dh penat jd bahan mainan lelaki,mcm aku xde perasaan
aku dah pnah kne tipu di perbodohkan ngn lelaki...
lpas nie aku akan cbe hidup tanpe seseorg yg istimewa dlm idup aku....


Old things | New things