Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; new thing in my hijab world...
Thursday, December 29, 2011 | 9:22:00 AM | 0 comments

 okay...korang nampak an gambar leen dri idola kecil 4 nie kan...aku sebenarnye tertarik tgok gaye shawl yg die pkai....selain aku jadikan 'tudungpeople' , 'fara dafri' n else jg ilham aku dlm pkai shawl...leen nie pon same......sape kate muslimah xleh berfeyes n ikut trend...hello ramai artis dh mule pkai tdung....please open ur mine...mulimah pon ley berfesyen n ley tutup aurat lain la klau muslimah tu pkai tdung but pkai baju ketat mcm pinjambaju adek jew....that's not the true colour of muslimah....
okay td aku g night market (pasar malam),n berminat nk cri awning syiria yg baru...bg aku harge pasar mlm lgi murah dri kedai2 lain...klau korang nk ckp aku nie save bajet so what ade aku kesah....kite nk pkai tdung xperlu yg harge beratus-ratus o beribu2..juz have RM8.00 N RM 5.00 u can get this....awning yg merah n itam tu aku beli murah jew juz buy 2 n u get only RM10.00 (klau beli 1 RM8.00),awning biru tu my mom treat me...n shawl merah tu juz RM5.00 klau kat alor setar awning tu 1 RM10.00.mahal gler kowt....klau RM10.00 at umah aku ley dpt 2....
that's all...n aku mintakmaff klau ade salah aku ckp mse tlis blog nie....sorry k...
bye!see in next post!!!!
LOVE:TYRA <3


Old things | New things
okay td aku g night market (pasar malam),n berminat nk cri awning syiria yg baru...bg aku harge pasar mlm lgi murah dri kedai2 lain...klau korang nk ckp aku nie save bajet so what ade aku kesah....kite nk pkai tdung xperlu yg harge beratus-ratus o beribu2..juz have RM8.00 N RM 5.00 u can get this....awning yg merah n itam tu aku beli murah jew juz buy 2 n u get only RM10.00 (klau beli 1 RM8.00),awning biru tu my mom treat me...n shawl merah tu juz RM5.00 klau kat alor setar awning tu 1 RM10.00.mahal gler kowt....klau RM10.00 at umah aku ley dpt 2....
that's all...n aku mintakmaff klau ade salah aku ckp mse tlis blog nie....sorry k...
bye!see in next post!!!!
LOVE:TYRA <3


Old things | New things