Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; terjumpe kenangan lame....
Wednesday, December 14, 2011 | 7:37:00 PM | 0 comments
td saje aku cri status2 lame at fb aku,tibe2 terjumpe status nie

¤═════¤ஜ۩۞۩ஜ¤════¤♣
iloveyouuuuuuu ♥

ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ






Bee syg minta maaf sebab x kejutkan bee td..hp syg battery dh habis.lpas 2 charger syg rosak nk kena beli yg bru plak.nie pun online sekejap kat galaxy tap samsung.cousin punye.sorry sgtx400.
I love u so so much.
I miss u sgt2.
Muuuuaaaaah.



semalam adalah hari yg teruk bg aku..sbb aku x dpat nk berhubung dengan gf aku langsung..dan aku tahu mesti dia pikir yg aku nie x pedulikan dia..tp sebenarnye aku memang sgt2 pedulikan dia.dia adalah segala-galanye utk aku..dan x ada perempuan laen selain dia..aku sedih sgt2 sbb aku hampir2 kehilangan dia time 2,disbbkan masalah nie..dan aku skrg nie betol2 bimbangkan dia..adakah dia mkn semalam?sihat x dia semalam?ape dia buat hari semalam?sbb aku betol2 cintakan dia..dan aku x nk lepaskan dia...bee syg minta maaf sgt2 kat bee sbb x call ataupun mesej bee..syg betol2 minta maaf...bee jgn tinggalkan syg..syg memang cinta dan sayang sgt2 kat bee..I LOVE U SO SOOOOO MUCH ♥ & I MISS U SGT2 ♥..i will never leave u bee.. 
I PROMISE U ♥ ♥ 


aku terjumpe status yg aidi bg at aku....mmg aku dh lupekan die tp bile bce ayat2 tu balik aku jd geram,mara,sedih sbb die xtunaikan janji die tu....aku cme bleh doakan semoge die berjaya dlm hidup dan jumpe seseorg yg solehah,baik,cntex,penyayang untuk die berumah tangga kelak....i guess i have too mive or delete this status....


to aidi:semoge menjadi diri sendiri,dan menjadi org yg lebih baik dari dulu...tyra doakan semoge aidi bagia di samping org yg tersyg....


Old things | New things