Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; the worst day to me....
Tuesday, December 6, 2011 | 8:36:00 AM | 0 comments
salam...
aku tlis nie bkn nk simpati korang tpi aku nk ngadu...aku xthu aku nk ngadu masalah aku kat sape lagi....
dlm 1 hari aku hilang sume org yg aku syg....bile aku dh sygkan die die buang aku dri idup die....ape salah aku ???susah aku nk rase bhagia tu...lpas 1 satu yg jadi...dri aku sekolah sampai sekarang,mse sekolah dipinggir kwn2,di fitnah kwn2...
dlm hubungn ditggalkan bf,ditpu
mmg perit hidup aku...xpenah sekali aku dpt senyum dengan jangke mse yg lame...
yg aku dpt cume raut wajah yg masam,sedih,menangis sepanjang hidup aku...
kadang2 aku cemburu tgok kwn2 aku...tgok couple2 laen bhagia,gembire ngn hidup dorang ye mmg dorang ade masalah tpi dorang xde masalah steruk aku....aku dh penat kne kecewe
lpas diekecewekan aku cbe utk sygkan n cintakan lelaki laen tpi tetap same aku dikecewekan lg,lg dan lg sampai sekarang..aku xthu naseb aku nie sampai bila kne mcm nie...ade kwn mcm xde kwn..btol kate org kwn mse senang mmg senang nk cri tpi nk cri kwn bile susah susah nk jumpe...
xpelah aku dh biase hidup xde kwn...sejak bangku sekolah lagi aku mmg xde kwn yg rapat...
aku terime naseb aku mcm nie...


Old things | New things