Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; SAHABAT
Tuesday, January 17, 2012 | 4:12:00 AM | 0 comments
sahabat...

sahabat ketika senang mmg bayk tpi ade yg kekal lama dan ada yg tidak....bila dah dpt kwn baru pasti akan dilupakan dan rapat dgn sahabat yg baru....ada yg tidak peduli dan adayg peduli...btol kata org dulu sahabat ketika senang mmg senang dicari tpi sahabat ketika susah dicari...kadang2 kita berkecil hati dgn kelakuan mereka tpi apakan daya mereka sudah lupakan kita....namun kita bertauh jika mempunyai sahabat yg sungguh baik dan memahami kita....
alhamdullilah walaupon sahabat aku kebanyakkan nya melupakan aku tpi aku rasa bertuah dan bersyukur sgt10x sbb kurniakan aku ramai sahabat yg prihatin n membantu aku ketika susah
terima kasih syakira (mak tiri),fauzana(sahabat dunia akhirat),nurlina a.k.a achik (si tomel),diana tajudin (periang) dan yang lain2...aku sentiasa berdoa agar hubungan persahabatan ini kekal hingga akhir hayat kita bersama-sama....

LOVE <3 TYRA


Old things | New things